Komparace transmisivního přístupu a metod pedagogického konstruktivismu při výuce politologie na gymnáziu – Michaela PERTLÍČKOVÁ
Michaela PERTLÍČKOVÁ
Master's thesis
Komparace transmisivního přístupu a metod pedagogického konstruktivismu při výuce politologie na gymnáziu
The comparison of the transmission method and methods of pedagogical constructivism in the teaching of political science on the high school
Abstract:
Výukové metody jsou velmi zásadní ve vyučování. Mají velký vliv na osvojování učiva žákem. Cílem diplomové práce byla komparace transmisivní výuky a pedagogického konstruktivismu, jednotlivých výukových metod a jejich předností a limitů. Oba přístupy jsou využívány i v praktické výuce, na kterou se zaměřil výzkum prezentovaný v této práci. Záměrem bylo zjištění, který pedagogický přístup převládá a …moreAbstract:
Teaching methods are very crucial in teaching. They have a big impact on student learning curriculum. The aim of the thesis was to compare transmissive teaching and pedagogical constructivism, individual teaching methods and their advantages and limitations. The both models of teaching are used in the practical teaching, which focused research presented in this document. The intention was to establish …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 12. 4. 2016
Accessible from:: 31. 12. 2999
Thesis defence
- Supervisor: Mgr. Ivana Havlínová, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
PERTLÍČKOVÁ, Michaela. \textit{Komparace transmisivního přístupu a metod pedagogického konstruktivismu při výuce politologie na gymnáziu}. Online. Master's thesis. Ústí nad Labem: University of Jan Evangelista Purkyně in Ústí nad Labem, Faculty od Philosophy. 2016. Available from: https://theses.cz/id/9d50hg/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
PERTLÍČKOVÁ, Michaela. Komparace transmisivního přístupu a metod pedagogického konstruktivismu při výuce politologie na gymnáziu. Ústí nad Labem, 2016. diplomová práce (Mgr.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Filozofická fakulta
Full text of thesis
Accessibility: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Filozofická fakultaJAN EVANGELISTA PURKYNĚ UNIVERSITY IN ÚSTÍ NAD LABEM
Faculty od PhilosophyMaster programme / field:
Humanities / UHI USV
Theses on a related topic
-
Role učitele a žáka ve výuce zlomků klasickou a Hejného metodou
Tereza Bendová -
Příležitosti k rozvíjení autonomie žáka v hodinách anglického jazyka na 2. stupni ZŠ a role přesvědčení učitelů vztahující se k žákově autonomii a jejímu rozvíjení
Marie Chválová -
Styly neverbálního chování učitelů ve vyučování
Anna Šmardová -
Porovnání názorů žáků a učitelů na klima školní třídy ve školách s daltonskými prvky vyučování a ve školách standardních
Markéta Viehmannová -
Odměny a tresty ve vyučování očima učitelů a žáků
Eva Palánková -
Výuka lidových tradic a zvyků ve 2. ročníku vybrané základní školy v regionu Uherskohradišťska: případová studie
Martina Sonntagová -
Dialogické vyučování a jeho přítomnost ve virtuálních hospitacích
Soňa Fejtl Svobodová -
Specifika práce učitele odborných předmětů a praktického vyučování ve výuce žáků s dominancí levé ruky
Tomáš Vaněk