Návrh řešení rozhodovacích problémů o prodeji zemědělských komodit ve vybraném podniku – Jan Hnilička
Jan Hnilička
Diplomová práce
Návrh řešení rozhodovacích problémů o prodeji zemědělských komodit ve vybraném podniku
The proposed solution of decision problems on the sale of agricultural commodities in selected enterprise
Anotace:
Má diplomová práce se zabývá analýzou rozhodovacích procesů zemědělské společnosti Eurofarms s.r.o. Konkrétně rozhodování o prodejích třech klíčových komodit. Pšenice ozimé, ječmene jarního a řepky olejky. Porovnává dosažené prodejní ceny s reálným průběhem trhu. Analýza těchto procesů vychází ze základních teoretických předpokladů teorie rozhodování. Jelikož společnost nemá dostatečné skladové kapacity …víceAbstract:
My master's thesis deals with the analysis of the decision-making processes of the agricultural company Eurofarms s.r.o. Specifically, decisions on sales of three key commodities. Winter wheat, spring barley and rapeseed oil. It compares the sales prices achieved with the real market. The analysis of these processes is based on the basic theoretical assumptions of decision theory. Since the company …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 10. 2015
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/72076
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 16. 1. 2018
- Vedoucí: Jan Černý
- Oponent: Vladimír Přibyl
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/72076
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management
Práce na příbuzné téma
-
Utilization of Predictive Data Analytics in Enhanced Oil Recovery Optimization and Decision Making
Mohammed Al-Mulla -
Proces rozhodování při přechodu žáků mezi primárním vzděláváním na venkovských školách a nižším sekundárním vzděláváním
Kateřina Svobodová -
Internet and Non-Internet Sources for Decision Making in Choosing Hospitality and Tourism Products
Jana Nemčková -
Proces rozhodování o nákupu předmětů dlouhodobé spotřeby
Daria Meledina -
Behavioral Biases in Macroeconomics and Macroeconomic Decision-Making
Clara Panse -
Factors influencing the customer decision-making process when choosing a destination
Klára Menšíková -
Analysis of Consumer Decision Making Process
Petra Škudrnová -
Influencer Marketing Effect on the Consumer’s Decision Making Process
Andrea Josifova