Strategie pro změnu postojů zákazníků ke zvolené značce – Bc. Otakar Holubec
Bc. Otakar Holubec
Master's thesis
Strategie pro změnu postojů zákazníků ke zvolené značce
Strategy for changing customer attitudes towards the chosen brand
Abstract:
Diplomová práce se zabývá analýzou postojů a chováním zákazníků ke zvolené značce, a dále zkoumá klíčové faktory ovlivňující nákupní chování zákazníků ve vztahu k vybranému podniku. Na základě výsledků výzkumu jsou vytvořena doporučení pro prodejní a marketingovou strategii podniku.Abstract:
The diploma thesis deals with the analysis of the attitudes and behavior of customers towards the chosen brand and further examines the key factors influencing the buying behavior of customers in relation to the chosen company. Based on the research results are created recommendations for the company's sales and marketing strategy.
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 2. 4. 2024
Identifier:
https://is.ambis.cz/th/aloju/
Thesis defence
- Date of defence: 22. 5. 2024
- Supervisor: Mgr. Jozef Šimúth, PhD.
- Reader: doc. JUDr. Ing. Jana Majerová, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
HOLUBEC, Otakar. \textit{Strategie pro změnu postojů zákazníků ke zvolené značce}. Online. Master's thesis. Praha: The College of Regional Development and Banking Institute - AMBIS, a.s. 2024. Available from: https://theses.cz/id/9d8m0n/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: AMBIS vysoká škola, a.s.AMBIS University
Master programme / field:
Economics and Enterprise Management / Economics and Enterprise Management
Theses on a related topic
-
Customer attitude towards online marketing - case study of Amazon in three locations
PIYUSH PIDHADIYA -
Personalizované technologie a jejich užití ke změně postojů a chování u pacientů s diabetem a prediabetem
Lucie Nárožná -
Časové perspektivy a jejich vazba na proenvironmentální postoje a chování
Renata Svobodová -
Marketingové aktivity retailerů a jejich vliv na nákupní chování zákazníka
Soňa Krejcárková -
Novodobé nákupní chování zákazníka a jak jej ovlivnit marketingovými aktivitami firmy ITS, s. r. o
Ivan Černík -
Marketingová komunikace vybraného podniku a její vliv na chování zákazníka
Pavlína Macounová -
Segmentace trhu a analýza chování zákazníka
Petr Strnad -
Vliv marketingové komunikace na chování zákazníka v prostředí kaváren
Zuzana Morkesová