Bc. Otakar Holubec

Master's thesis

Strategie pro změnu postojů zákazníků ke zvolené značce

Strategy for changing customer attitudes towards the chosen brand
Abstract:
Diplomová práce se zabývá analýzou postojů a chováním zákazníků ke zvolené značce, a dále zkoumá klíčové faktory ovlivňující nákupní chování zákazníků ve vztahu k vybranému podniku. Na základě výsledků výzkumu jsou vytvořena doporučení pro prodejní a marketingovou strategii podniku.
Abstract:
The diploma thesis deals with the analysis of the attitudes and behavior of customers towards the chosen brand and further examines the key factors influencing the buying behavior of customers in relation to the chosen company. Based on the research results are created recommendations for the company's sales and marketing strategy.
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 2. 4. 2024

Thesis defence

  • Date of defence: 22. 5. 2024
  • Supervisor: Mgr. Jozef Šimúth, PhD.
  • Reader: doc. JUDr. Ing. Jana Majerová, Ph.D.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: AMBIS vysoká škola, a.s.