Bc. Otakar Holubec

Master's thesis

Strategie pro změnu postojů zákazníků ke zvolené značce

Strategy for changing customer attitudes towards the chosen brand
Anotácia:
Diplomová práce se zabývá analýzou postojů a chováním zákazníků ke zvolené značce, a dále zkoumá klíčové faktory ovlivňující nákupní chování zákazníků ve vztahu k vybranému podniku. Na základě výsledků výzkumu jsou vytvořena doporučení pro prodejní a marketingovou strategii podniku.
Abstract:
The diploma thesis deals with the analysis of the attitudes and behavior of customers towards the chosen brand and further examines the key factors influencing the buying behavior of customers in relation to the chosen company. Based on the research results are created recommendations for the company's sales and marketing strategy.
 
 
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2. 4. 2024

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 22. 5. 2024
  • Vedúci: Mgr. Jozef Šimúth, PhD.
  • Oponent: doc. JUDr. Ing. Jana Majerová, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: AMBIS vysoká škola, a.s.