Strategie pro změnu postojů zákazníků ke zvolené značce – Bc. Otakar Holubec
Bc. Otakar Holubec
Master's thesis
Strategie pro změnu postojů zákazníků ke zvolené značce
Strategy for changing customer attitudes towards the chosen brand
Anotácia:
Diplomová práce se zabývá analýzou postojů a chováním zákazníků ke zvolené značce, a dále zkoumá klíčové faktory ovlivňující nákupní chování zákazníků ve vztahu k vybranému podniku. Na základě výsledků výzkumu jsou vytvořena doporučení pro prodejní a marketingovou strategii podniku.Abstract:
The diploma thesis deals with the analysis of the attitudes and behavior of customers towards the chosen brand and further examines the key factors influencing the buying behavior of customers in relation to the chosen company. Based on the research results are created recommendations for the company's sales and marketing strategy.
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2. 4. 2024
Identifikátor:
https://is.ambis.cz/th/aloju/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 22. 5. 2024
- Vedúci: Mgr. Jozef Šimúth, PhD.
- Oponent: doc. JUDr. Ing. Jana Majerová, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: AMBIS vysoká škola, a.s.AMBIS University
Master programme / odbor:
Economics and Enterprise Management / Economics and Enterprise Management
Práce na příbuzné téma
-
Customer attitude towards online marketing - case study of Amazon in three locations
PIYUSH PIDHADIYA -
Personalizované technologie a jejich užití ke změně postojů a chování u pacientů s diabetem a prediabetem
Lucie Nárožná -
Časové perspektivy a jejich vazba na proenvironmentální postoje a chování
Renata Svobodová -
Marketingové aktivity retailerů a jejich vliv na nákupní chování zákazníka
Soňa Krejcárková -
Novodobé nákupní chování zákazníka a jak jej ovlivnit marketingovými aktivitami firmy ITS, s. r. o
Ivan Černík -
Marketingová komunikace vybraného podniku a její vliv na chování zákazníka
Pavlína Macounová -
Segmentace trhu a analýza chování zákazníka
Petr Strnad -
Vliv marketingové komunikace na chování zákazníka v prostředí kaváren
Zuzana Morkesová