Koncepce mezinárodního marketingu, příklady uplatnění v podniku – Bc. Michael Šulc
Bc. Michael Šulc
Diplomová práce
Koncepce mezinárodního marketingu, příklady uplatnění v podniku
International marketing, cases - the applications in companies
Anotace:
Tématem mé diplomové práce jsou koncepce mezinárodního marketingu, příklady uplatnění v podniku. V první části diplomové práce se zaměřuji na teoretická východiska související s mezinárodním marketingem. Důraz je kladen hlavně na koncepce mezinárodního marketingu a charakteristiku mezinárodního marketingového prostředí, jejichž poznatky využívám v další části práce. Dále jsou zde uvedeny jednotlivé …víceAbstract:
The theme of my diploma work is International marketing concept, examples of applications in the enterprises. In the first part of the work I focus on the theoretical basis related to international marketing. The focus is mainly on the concept of international marketing and international marketing environment characteristics, which knowledge I use in the next part of work. There are also provided various …víceKlíčová slova
Mezinárodní marketing koncepce mezinárodního marketingu vývozní marketing globální marketing interkulturní marketing mezinárodní marketingové prostředí Vodafone PEST analýza positioning. International marketing International marketing cases export marketing global marketing intercultural marketing international marketing environment PEST analysis positioning.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 4. 2012
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/m89o5/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 8. 6. 2012
- Vedoucí: doc. Ing. Anna Klosová, CSc.
- Oponent: Ing. Vilém Kunz, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
International Brand Positioning in the Cosmetic Industry : Analysis of Finnish and British Markets
Emilia Christa Wilhelmiina Ala-Jääski -
International Marketing Strategies for Small Luxury Business: LaSphera Case Study
David Voráček -
Marketing Strategy in International Markets
Prathiba Kannan -
International marketing strategy of Faculty of Economics and Administration, Masaryk University
Daria Borovko -
Global marketing and local culture
Marzhan Aliyeva -
Kulturní a sociální marketingové prostředí Rumunska
Hana Černá -
Kulturní a sociální marketingové prostředí Japonska.
Milan Vítek Kulikowski -
Kulturní a sociální marketingové prostředí vybrané země.
Hekera Hekera