Výzkum spokojenosti zákazníků společnosti Quierro, s.r.o. – Roman Patka
Roman Patka
Diplomová práce
Výzkum spokojenosti zákazníků společnosti Quierro, s.r.o.
Research of Customers Satisfaction in Quierro, Ltd
Anotace:
Diplomová práce je zaměřena na problematiku spokojenosti zákazníků. Cílem teoretické části je popis základních termínů a oblastí, které se k tématu vztahují. Blíže je definován pojem zákazník, jeho význam pro firmu, především význam jeho spokojenosti. Jsou popsány způsoby měření spokojenosti, analýza spokojenosti stávajících zákazníků, včetně analýzy zákazníků ztracených. Podána je stručná charakteristika …víceAbstract:
The thesis focuses on customer satisfaction. The objective of the theoretical part is description of basic terminology and key areas related to customer satisfaction. The term customer is defined in detail including his importance for the company, and especially importance of customer satisfaction . The thesis describes methods used for measuring customer satisfaction, analysis of the satisfaction …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 16. 11. 2015
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/52745
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 12. 9. 2016
- Vedoucí: Marie Hesková
- Oponent: Monika Harantová
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/52745
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management
Práce na příbuzné téma
-
Integration of Voice of Customer into Customer Experience Measurement
Lucie Šperková -
Analysis of Customer Satisfaction in Czech Teahouses
Diana Korosteleva -
Hodnocení spokojenosti zákazníků vybraného solárního studia
Mikeš Mikeš -
Hodnocení spokojenosti zákazníků ve vybraném maloobchodním podniku
Barbora Bezvodová -
Hodnocení spokojenosti zaměstnanců s vybranou společností
Andrea Jančíková -
Hodnocení spokojenosti zákazníků ve vybraném výrobním podniku
Jiří Hadžiosmanovič -
Hodnocení spokojenosti zákazníků ve vybraném podniku ze sektoru služeb
Šárka Topičová -
Customer satisfaction and how to measure it
Davit Sioridze