Roman Patka

Master's thesis

Výzkum spokojenosti zákazníků společnosti Quierro, s.r.o.

Research of Customers Satisfaction in Quierro, Ltd
Abstract:
Diplomová práce je zaměřena na problematiku spokojenosti zákazníků. Cílem teoretické části je popis základních termínů a oblastí, které se k tématu vztahují. Blíže je definován pojem zákazník, jeho význam pro firmu, především význam jeho spokojenosti. Jsou popsány způsoby měření spokojenosti, analýza spokojenosti stávajících zákazníků, včetně analýzy zákazníků ztracených. Podána je stručná charakteristika …more
Abstract:
The thesis focuses on customer satisfaction. The objective of the theoretical part is description of basic terminology and key areas related to customer satisfaction. The term customer is defined in detail including his importance for the company, and especially importance of customer satisfaction . The thesis describes methods used for measuring customer satisfaction, analysis of the satisfaction …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 16. 11. 2015

Thesis defence

  • Date of defence: 12. 9. 2016
  • Supervisor: Marie Hesková
  • Reader: Monika Harantová

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/52745