Výzkum spokojenosti zákazníků společnosti Quierro, s.r.o. – Roman Patka
Roman Patka
Master's thesis
Výzkum spokojenosti zákazníků společnosti Quierro, s.r.o.
Research of Customers Satisfaction in Quierro, Ltd
Abstract:
Diplomová práce je zaměřena na problematiku spokojenosti zákazníků. Cílem teoretické části je popis základních termínů a oblastí, které se k tématu vztahují. Blíže je definován pojem zákazník, jeho význam pro firmu, především význam jeho spokojenosti. Jsou popsány způsoby měření spokojenosti, analýza spokojenosti stávajících zákazníků, včetně analýzy zákazníků ztracených. Podána je stručná charakteristika …moreAbstract:
The thesis focuses on customer satisfaction. The objective of the theoretical part is description of basic terminology and key areas related to customer satisfaction. The term customer is defined in detail including his importance for the company, and especially importance of customer satisfaction . The thesis describes methods used for measuring customer satisfaction, analysis of the satisfaction …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 16. 11. 2015
Identifier:
http://www.vse.cz/vskp/eid/52745
Thesis defence
- Date of defence: 12. 9. 2016
- Supervisor: Marie Hesková
- Reader: Monika Harantová
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/52745
Vysoká škola ekonomická v Praze
Master programme / field:
Ekonomika a management / Management
Theses on a related topic
-
Integration of Voice of Customer into Customer Experience Measurement
Lucie Šperková -
Analysis of Customer Satisfaction in Czech Teahouses
Diana Korosteleva -
Hodnocení spokojenosti zákazníků vybraného solárního studia
Mikeš Mikeš -
Hodnocení spokojenosti zákazníků ve vybraném maloobchodním podniku
Barbora Bezvodová -
Hodnocení spokojenosti zákazníků ve vybraném výrobním podniku
Jiří Hadžiosmanovič -
Hodnocení spokojenosti zaměstnanců s vybranou společností
Andrea Jančíková -
Hodnocení spokojenosti zákazníků ve vybraném podniku ze sektoru služeb
Šárka Topičová -
Customer satisfaction and how to measure it
Davit Sioridze