Marketingové strategie nákupních center – Bc. Natálie Nestrašilová
Bc. Natálie Nestrašilová
Diplomová práce
Marketingové strategie nákupních center
Shopping Malls’ Marketing Strategies
Anotace:
Cílem této diplomové práce je na základě rešerše odborné literatury a následné identifikace a analýzy soudobých marketingových strategií obchodních center vypracovat návrh marketingové strategie nového obchodního centra jako výukový materiál pro školení pracovníků obchodního centra. V teoretické části jsou využity prameny odborné literatury k vymezení hlavních pojmů. Praktická část obsahuje komparativní …víceAbstract:
The aim of this diploma thesis is to elaborate a proposal of marketing strategy of a new shopping center as an educational material for the training of employees of a shopping center. Based on available publications research, identification and analysis of contemporary marketing strategies of shopping centers is a suitable training process recommended. In the theoretical part are used sources of specialized …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 4. 2019
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/t0xif/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 15. 6. 2019
- Vedoucí: PhDr. Ladislava Knihová, MBA
- Oponent: Mgr. Jitka Cirklová, M.A.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová strategie institucionalizovaného vzdělávání dospělých a její vliv na poptávku po studiu
Lenka Fritschová -
Návrh mezinárodní marketingové strategie studijního programu Economics and management na SU OPF
Veronika Novotná -
Analýza českého trhu vzdělávání v marketingu a návrh marketingové strategie pro vzdělávací platformu #HolkyzMarketingu
Anna Nezvalová -
Návrh marketingové strategie pro společnost Aeroškola
Kateřina Kováříková -
Návrh na optimalizaci marketingové strategie vybrané společnosti
Robert Pelc -
Marketingová strategie vybrané firmy
Linda HANZLÍKOVÁ -
Marketing lázeňských zařízení v České republice a v zahraničí - komparativní analýza
Polyna Sysoeva -
Sociální marketing a jeho vnímání spotřebiteli v ČR
Bára Procházková