Marketingové strategie nákupních center – Bc. Natálie Nestrašilová
Bc. Natálie Nestrašilová
Master's thesis
Marketingové strategie nákupních center
Shopping Malls’ Marketing Strategies
Abstract:
Cílem této diplomové práce je na základě rešerše odborné literatury a následné identifikace a analýzy soudobých marketingových strategií obchodních center vypracovat návrh marketingové strategie nového obchodního centra jako výukový materiál pro školení pracovníků obchodního centra. V teoretické části jsou využity prameny odborné literatury k vymezení hlavních pojmů. Praktická část obsahuje komparativní …moreAbstract:
The aim of this diploma thesis is to elaborate a proposal of marketing strategy of a new shopping center as an educational material for the training of employees of a shopping center. Based on available publications research, identification and analysis of contemporary marketing strategies of shopping centers is a suitable training process recommended. In the theoretical part are used sources of specialized …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 30. 4. 2019
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/t0xif/
Thesis defence
- Date of defence: 15. 6. 2019
- Supervisor: PhDr. Ladislava Knihová, MBA
- Reader: Mgr. Jitka Cirklová, M.A.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Master programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication
Theses on a related topic
-
Marketingová strategie institucionalizovaného vzdělávání dospělých a její vliv na poptávku po studiu
Lenka Fritschová -
Návrh mezinárodní marketingové strategie studijního programu Economics and management na SU OPF
Veronika Novotná -
Analýza českého trhu vzdělávání v marketingu a návrh marketingové strategie pro vzdělávací platformu #HolkyzMarketingu
Anna Nezvalová -
Návrh marketingové strategie pro společnost Aeroškola
Kateřina Kováříková -
Návrh na optimalizaci marketingové strategie vybrané společnosti
Robert Pelc -
Marketingová strategie vybrané firmy
Linda HANZLÍKOVÁ -
Marketing lázeňských zařízení v České republice a v zahraničí - komparativní analýza
Polyna Sysoeva -
Sociální marketing a jeho vnímání spotřebiteli v ČR
Bára Procházková