Analýza využívání product placement v českých televizních seriálech – Hana Grombířová
Hana Grombířová
Master's thesis
Analýza využívání product placement v českých televizních seriálech
Analysis of Product Placement Usage in the Czech TV Series
Anotácia:
Cílem diplomové práce bylo zodpovědět na dvě základní otázky. Jednou z nich bylo zjistit rozdíl ve využívání product placement mezi dvěma největšími soukromými televizními stanicemi na českém trhu. Druhá otázka, na kterou jsem hledala odpověď, bylo porovnání umístěných produktů před zahájením platnosti novelizovaného audiovizuálního zákona o product placement a po zahájení jeho platnosti. Pro analýzu …viacAbstract:
The goal of this diploma work was to answer two basic questions. One of them was to find out the difference in using the product placement between two biggest private television stations on the Czech market. The second question, to which I was looking for an answer was comparison of placed products before and after the initiation of novelized product placement audio-visual law. For the analysis were …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 4. 2011
Identifikátor:
http://hdl.handle.net/10084/85301
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 23. 5. 2011
- Vedúci: Michaela Petrová
- Oponent: Ondřej Musil
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
GROMBÍŘOVÁ, Hana. \textit{Analýza využívání product placement v českých televizních seriálech}. Online. Diplomová práca. Ostrava: Vysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava, Ekonomická fakulta. 2011. Dostupné z: https://theses.cz/id/9e8fh1/.
Plný text práce
Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS) se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: VŠB - Technická univerzita OstravaVŠB - Technical University of Ostrava
Ekonomická fakultaMaster programme / odbor:
Ekonomika a management / Marketing a obchod
Práce na příbuzné téma
-
Model of design principles for the definition of data for the consistency of evaluation in Enterprise Governance of IT
Christian Hitz -
Consumer Society, advertising on video game for smartphones.
Ernesto Triana Delgado -
Nové trendy v marketingové komunikaci a možnosti jejich využití v praxi firmy
Simeon Placharov -
Product placement v současném filmu, aneb jiná forma propagace
Renata Burkovcová -
Marketingová komunikace - product placement
Kryštof Pearse -
Product placement v českém prostředí
Filip Řepa -
Product placement jako forma reklamy a jeho vliv na veřejnost
Ivana Vlčková -
Product placement ve filmech Marvel Cinematic Universe
Eliška Filípková