Móda jako nástroj koheze či diferenciace mezi žáky střední školy – Kateřina MAFKOVÁ
Kateřina MAFKOVÁ
Bachelor's thesis
Móda jako nástroj koheze či diferenciace mezi žáky střední školy
Fashion as a tool of cohesion or differentiation among secondary school students
Abstract:
Hlavním prvkem této bakalářské práce je samotný empirický výzkum, který si kladl za cíl odpovědět na položenou otázku: Je móda nástrojem koheze či diferenciace mladých lidí v české společnosti? Ze získaných dat od dotazovaných respondentů ze středních škol v Plzni lze udělat následující závěry - ačkoliv jsou společenské skupiny, které se formují na základě stejného módního vkusu, více méně koherentní …moreAbstract:
The main element of this bachelor's thesis is the empirical research itself, which aimed to answer the question: Is fashion a tool for cohesion or differentiation of young people in Czech society? From the data obtained from the interviewed respondents from secondary schools in Pilsen, the following conclusions can be drawn - although social groups, which are formed on the basis of the same fashion …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 30. 4. 2021
Accessible from:: 31. 12. 2999
Thesis defence
- Supervisor: Doc. PhDr. Jan Váně, Ph.D.
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
MAFKOVÁ, Kateřina. Móda jako nástroj koheze či diferenciace mezi žáky střední školy. Plzeň, 2021. bakalářská práce (Bc.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta filozofická
Full text of thesis
Accessibility: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta filozofickáVázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/
University of West Bohemia
Faculty of ArtsBachelor programme / field:
Sociology / Sociology
Theses on a related topic
-
Corporate identity design v módním průmyslu
Jiří Chyla -
Vizuální identita módní značky
Libor Stuchlík -
Tvorba vlastní módní značky
Martin Kučera -
Vizuální identita fiktivní firmy
Barbora Kunzová -
Podnikatelský plán pro založení nové módní značky
Tereza Vítová -
Formación de los adjetivos de color y su uso en las páginas web dedicadas a la moda
Sandra Hanychová -
La novela de la guerra civil: Literatura y memoria, literatura como moda.
Ondřej Neuman -
Anglicismos en la prensa de moda
Pavla Študentová