Využití videa v on-line marketingu – Bc. Ondřej Bolkovec
Bc. Ondřej Bolkovec
Bakalářská práce
Využití videa v on-line marketingu
The use of video in on-line marketing
Anotace:
Cílem bakalářské práce "Využití videa v on-line marketingu" je poskytnout náhled na úlohu videa ve zmíněném oboru a ukázat konkrétní cestu propagace. První část práce se zabývá historií, současností a procesy internetového marketingu včetně začlenění a výhod multimédií v něm. Druhá část se podrobně zaměřuje na nejpoužívanější sociální sítě pro sdílení videa, kterými jsou YouTube a Vimeo. Ve třetí kapitole …víceAbstract:
The aim of bachelor thesis "The use of video in on- line marketing" is to provide insight into the role of video in before-mentioned field and show specific way of promotion. The first part deals with the history, present and processes of internet marketing, including integration and benefits of multimedia in it. The second part is detailed focused on social networking services such as YouTube and …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 7. 5. 2014
Zveřejnit od: 7. 5. 2014
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 3. 6. 2014
- Vedoucí: Ing. Petr Weinlich, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Bolkovec, Ondřej. Využití videa v on-line marketingu. Liberec, 2014. bakalářská práce (Bc.). TECHNICKÁ UNIVERZITA V LIBERCI. Ekonomická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 7.5.2014
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 7. 5. 2014 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: TECHNICKÁ UNIVERZITA V LIBERCI, Ekonomická fakultaVázaný výtisk práce je dostupný v knihovne: UKN
TECHNICKÁ UNIVERZITA V LIBERCI
Ekonomická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Systémové inženýrství a informatika / Manažerská informatika
Práce na příbuzné téma
-
On-line marketing hokejového klubu HC ČSOB Pojišťovna Pardubice, a.s.
Iveta Sixtová -
Efektivní uplatnění PPC systémů v on-line marketingu
Kristýna Svobodová -
Důležitost on-line marketingu v marketingovém mixu firmy
Jiří Šebek -
On-line marketing v softwarové společnosti
Jindřich Nygrin -
Advertising in Google AdWords as a Part of On-line Marketing
Vadim Kryuchkov -
On-line propagace vědeckého centra jako turistické destinace
Anna Sýkorová -
Návrh on-line marketingové strategie pro e-shop My Wave
Jana Barková -
Marketing klubu HC Olomouc zaměřený na on-line komunikaci
Josef Kramář