Jan Machalica

Bachelor's thesis

Nákupní chování vybraných generací

Shopping behavior of selected generations
Abstract:
Cílem bakalářské práce je popsat nákupní chování zákazníků dle generací, navrhnout vhodné marketingové programy dle jejich charakteristik a preferencí v rámci České republiky. Teoretická část bakalářské práce bude orientována na problematiku obecného marketingu, zákaznický přístup, proces nákupního rozhodování, charakteristiku zákazníků dle generací v podmínkách České republiky. V praktické části budou …more
Abstract:
The aim of this thesis is to describe the purchasing behavior of customers by generations, to design suitable marketing programs according to their characteristics and preferences in the Czech Republic. The theoretical part of the bachelor thesis will be focused on general marketing issues, customer approach, purchasing decision process, customer characteristics according to generations in the Czech …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 24. 4. 2020

Thesis defence

  • Date of defence: 2. 6. 2020
  • Supervisor: Ing. Kateřina Matušínská, Ph.D.
  • Reader: Ing. Tomáš Pražák

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Slezská univerzita v Opavě, Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné