Jan Machalica
Bachelor's thesis
Nákupní chování vybraných generací
Shopping behavior of selected generations
Abstract:
Cílem bakalářské práce je popsat nákupní chování zákazníků dle generací, navrhnout vhodné marketingové programy dle jejich charakteristik a preferencí v rámci České republiky. Teoretická část bakalářské práce bude orientována na problematiku obecného marketingu, zákaznický přístup, proces nákupního rozhodování, charakteristiku zákazníků dle generací v podmínkách České republiky. V praktické části budou …moreAbstract:
The aim of this thesis is to describe the purchasing behavior of customers by generations, to design suitable marketing programs according to their characteristics and preferences in the Czech Republic. The theoretical part of the bachelor thesis will be focused on general marketing issues, customer approach, purchasing decision process, customer characteristics according to generations in the Czech …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 24. 4. 2020
Identifier:
https://is.slu.cz/th/fdjxe/
Thesis defence
- Date of defence: 2. 6. 2020
- Supervisor: Ing. Kateřina Matušínská, Ph.D.
- Reader: Ing. Tomáš Pražák
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Slezská univerzita v Opavě, Obchodně podnikatelská fakulta v KarvinéSilesian University in Opava
School of Business Administration in KarvinaBachelor programme / field:
Economics and Management / Business Economics and Management
Theses on a related topic
-
Nákupní chování spotřebitelů generace Y v odvětví maloobchodu
Tereza Zíková -
Zákazníci (spotřebitelé) generace Y z pohledu marketingu
Petra Olszarová -
Analýza vlivu nehmotných drog, behaviorálního chování na vývoj současné mladé generace
Kamila Daberger -
Nákupní chování a nákupní zvyklosti teenagerů a seniorů: příklad města Brna
Adéla Švanová -
Nákupní chování zákazníků na spotřebitelských trzích
Jana Pupavová -
Nákupní chování Čechů v oblasti cestovního ruchu
Ekaterina Schönwald -
Faktory ovlivňující nákupní chování spotřebitelů
Veronika Blaniková -
Influencer a jeho vliv na nákupní chování
Renata Jandová