Bc. Katrin Walicová

Bakalářská práce

Marketingový mix společnosti Right Indicada

Marketing mix of Right Indicada
Anotace:
Tato bakalářská práce je zaměřena na marketingový mix vybrané společnosti. Hlavním cílem této práce je posouzení jednotlivých prvků marketingového mixu této společnosti a vypracování návrhů na jejich vylepšení. První kapitola poskytuje teoretický úvod a zabývá se definicí a analýzou klíčových marketingových pojmů, včetně marketingového mixu a marketingového průzkumu. Druhá kapitola podává přehled o …více
Abstract:
This bachelor thesis focuses on the marketing mix of a selected company. The main objective of this thesis is to assess and propose improvements to the individual elements of this company's marketing mix. The first chapter provides a theoretical introduction and deals with the definition and analysis of key marketing concepts, including the marketing mix and marketing research. The second chapter provides …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 4. 2024
Identifikátor: https://is.slu.cz/th/hh3d1/

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 3. 6. 2024
  • Vedoucí: Ing. Šárka Zapletalová, Ph.D.
  • Oponent: Ing. Kamila Marková

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Slezská univerzita v Opavě, Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné

Slezská univerzita v Opavě

Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné

Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management

Práce na příbuzné téma

Všechny práce