Marketingová stratégia vybranej firmy – Natália Čížová
Natália Čížová
Diplomová práce
Marketingová stratégia vybranej firmy
Marketingová strategie vybrané firmy
Anotace:
Základním rysem dnešní doby je neustálá změna. Svět se stává globalizovanější, mění se potřeby a přání spotřebitelů a mění se i samotný spotřebitel, který je informovanější a má větší kupní sílu. Technický a technologický pokrok mění způsob, jakým se díváme na svět. Konkurence sílí a modernizuje se způsob obchodování. Kvůli všem těmto důvodům je marketingová strategie v mnoha ohledech pro firmy nezbytností …víceAbstract:
The basic feature of our time is constant change. The world is becoming more globalized, needs and desires of consumers are changing and consumer is changing itself, because he is more informed and has greater purchasing power. Technical and technological progress changes the way we look at the world. Competition strengthens and the way of trading is modernizing. For all these reasons, the marketing …víceAbstract:
Základným rysom dnešnej doby je neustála zmena. Svet sa stáva globalizovanejším, menia sa potreby a priania spotrebiteľov a mení sa aj samotný spotrebiteľ, ktorý je informovanejší a má väčšiu kúpnu silu. Technický a technologický pokrok mení spôsob, akým sa pozeráme na svet. Konkurencia sa posilňuje a modernizuje sa spôsob obchodovania. Kvôli všetkým týmto dôvodom je marketingová stratégia v mnohých …více
Jazyk práce: slovenština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 12. 6. 2015
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/48337
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 27. 1. 2016
- Vedoucí: Markéta Procházková
- Oponent: Lucia Andelová
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/48337
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Současná marketingová strategie v segmentu fast fashion
Simon Kolář -
Marketingová strategie pro poskytovatele služeb
Ľudmila Vašková -
Návrh marketingové strategie firmy
Ľubomír Gašpierik -
Analýza marketingové strategie vybraného podniku
Martin Vavra -
Marketingová strategie podniku
Tomáš Jarabák -
Marketingová strategia vybraného podniku
Tomáš Kovačovič -
Návrh marketingové strategie
Veronika Tomagová -
Marketingová strategie společnosti ErtEpl
Patrícia Brandysová