Online marketing společnosti RD Rýmařov – Bc. Jan Veselý
Bc. Jan Veselý
Diplomová práce
Online marketing společnosti RD Rýmařov
Online marketing of RD Rýmařov
Anotace:
Diplomová práce se zabývá online marketingem, jeho nástroji pro jednotlivé marketingové kanály a zhodnocením využití těchto nástrojů ve společnosti RD Rýmařov, která se zabývá prodejem dřevostaveb.Práce je rozdělena na dvě části – teoretickou a praktickou. V teoretické části se práce věnuje obecně online marketingu a online marketingovým nástrojům, které jsou v jednotlivých kapitolách detailně popsány …víceAbstract:
The diploma thesis deals with online marketing, its tools for marketing channels and evaluation of the use of these tools in the company RD Rýmařov, which deals with the sale of wooden buildings.The work is divided into two parts - theoretical and practical. The theoretical part deals with online marketing in general and online marketing tools, which are described in detail in the individual chapters …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 27. 4. 2021
Identifikátor:
http://evskp.uhk.cz/eM6776
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 1. 6. 2021
- Vedoucí: doc. Ing. Pavel Bachmann, Ph.D.
- Oponent: Ing. Tomáš Kala, DrSc., DBA.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 4. 6. 2021 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Hradec KrálovéUniverzita Hradec Králové
Fakulta informatiky a managementuMagisterský studijní program / obor:
Systémové inženýrství a informatika / Informační management
Práce na příbuzné téma
-
Online marketing na sociálních sítích
Veronika Kostorková -
Jak pandemie COVID-19 proměnila online marketing rapových umělců v České republice?
Andrej Filous -
Online marketing kulturního sektoru. Návrh online marketingové strategie vybraného divadla
Olga Havlíčková -
Online marketing na sociálních sítích vybraných společností
Lucie Vejsadová -
Influenceři a online marketing na sociálních sítích
Tereza Neubergová -
Online marketing jednosálového kina na sociálních sítích
Pavel Krupař -
Online marketing na sociálních sítích vybrané firmy
Tereza Spremová -
PPC kampaně a jejich vliv na výkon e-shopu
Pavla Strouhalová
Název
Vložil
Vloženo
Práva
Složky
Soubory
Kohout, J.
5. 6. 2021
Kohout, J.
5. 6. 2021