Návrh a implementace nového procesu pro Call Centrum konkrétní organizace – Petra Kyselová
Petra Kyselová
Diplomová práce
Návrh a implementace nového procesu pro Call Centrum konkrétní organizace
Design and Implementation of New Process for Call Center for Concrete Organization
Anotace:
Tato práce se zabývá definicí firemní komunikace a specifiky telefonické komunikace se zákazníkem, dále definicí procesu a procesního řízení se zaměřením na procesní analýzu, která je součástí praktické části práce. Obsáhlejší část práce je věnována praktické studii. Přínosem tohoto dokumentu je komplexní pohled na obchodní model společnosti BEZREKLAMKY s.r.o. Práce se věnuje analýze současného stavu …víceAbstract:
This paper deals with the definition of Corporate Communication and the specifics of telephonic communication with the customer, and further definition of the Process and Process Management focused on process analysis ,which is part of the practical part. Extensive section is devoted to practical study. The benefit of this paper is a comprehensive view at the business model of BEZREKLAMKY s.r.o. The …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 21. 9. 2010
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/24048
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 24. 1. 2011
- Vedoucí: Vlasta Střížová
- Oponent: Zora Říhová
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/24048
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Aplikovaná informatika / Informační management
Práce na příbuzné téma
-
Magnitute of Corporate communication with media
Alyona Ilyushkina -
Integrated Marketing Communication and its social implications
Barbora Perglová -
Vliv firemní komunikace na pracovní výkonnost
Lenka KYNKOROVÁ -
Firemní komunikace a pracovní výkon zaměstnanců
Lucie Rohlíková -
Firemní komunikace a její vliv na kvalitu práce, potažmo i na pracovní výkon.
Jaroslav Homola -
Analýza vlivu komunikace na zvyšování výkonnosti firmy
Renáta Hrdličková -
Komunikace jako nástroj pro zefektivnění fungování organizací
Martina Nepimachová -
Vliv interní komunikace na prosperitu a výkonnost firem
Petr Smolen