Petra Kyselová

Diplomová práce

Návrh a implementace nového procesu pro Call Centrum konkrétní organizace

Design and Implementation of New Process for Call Center for Concrete Organization
Anotace:
Tato práce se zabývá definicí firemní komunikace a specifiky telefonické komunikace se zákazníkem, dále definicí procesu a procesního řízení se zaměřením na procesní analýzu, která je součástí praktické části práce. Obsáhlejší část práce je věnována praktické studii. Přínosem tohoto dokumentu je komplexní pohled na obchodní model společnosti BEZREKLAMKY s.r.o. Práce se věnuje analýze současného stavu …více
Abstract:
This paper deals with the definition of Corporate Communication and the specifics of telephonic communication with the customer, and further definition of the Process and Process Management focused on process analysis ,which is part of the practical part. Extensive section is devoted to practical study. The benefit of this paper is a comprehensive view at the business model of BEZREKLAMKY s.r.o. The …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 21. 9. 2010

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 24. 1. 2011
  • Vedoucí: Vlasta Střížová
  • Oponent: Zora Říhová

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/24048

Vysoká škola ekonomická v Praze

Magisterský studijní program / obor:
Aplikovaná informatika / Informační management