Aneta KOLOVRÁTNÍKOVÁ

Bachelor's thesis

Faktory ovlivňující nákupní chování zákazníků multikina Cinema City

Factors affecting Cinema City costumers buying behaviour
Abstract:
Název bakalářská práce "Faktory ovlivňující nákupní chování zákazníků multikina Cinema City" je vypovídající o jejím zaměření. Cílem této práce je zjištění, které faktory mají vliv na nákupní chování zákazníků v Cinema City a jak tyto faktory ovlivňují jejich nákupní rozhodovací proces. V první části práce jsou vymezeny jednotlivé pojmy k dané problematice a vyjmenovány faktory působící na nákupní …more
Abstract:
The title of the bachelor thesis "Factors affecting Cinema City customers buying behaviour" is indicative about its focus. Goal of this bachelor thesis is finding, which factors has influence on customers buying behaviour in Cinema City and how these factors affecting their buying decision process. In the first part of this work, individual terms to the topic are defined and factors affecting customers …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 23. 4. 2018
Accessible from:: 31. 12. 2999

Thesis defence

  • Supervisor: Ing. Lenka Zelenka

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

KOLOVRÁTNÍKOVÁ, Aneta. Faktory ovlivňující nákupní chování zákazníků multikina Cinema City. Plzeň, 2018. bakalářská práce (Bc.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta ekonomická

Full text of thesis

Accessibility: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta ekonomická
Vázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/