Postavení žáka s lehkým mentálním postižením v základní škole – Bc. Martina Holkupová
Bc. Martina Holkupová
Diplomová práce
Postavení žáka s lehkým mentálním postižením v základní škole
Stance of the pupil with mild mental retardation at the primary school
Anotace:
Diplomová práce se zabývá postavením žáků s lehkým mentálním postižením v základní škole. Práce je rozdělena do čtyř kapitol. První kapitola zahrnuje definici mentálního postižení, jeho etiologii, klasifikaci, jednotlivé stupně mentálního postižení a specifika ve vzdělávání žáků s mentálním postižením. Druhá kapitola se zabývá současnými legislativními opatřeními k dané problematice, představuje Rámcový …víceAbstract:
The master thesis is about the status of schoolchildren with a light mental disability in the elementary school. The thesis is divided into four chapters. The first chapter includes the definition of the mental disability, its etiology, classification, various stages of mental disability and its specific features in the education of children with such a mental disability. Chapter two describes the …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 1. 12. 2016
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/g29wo/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 18. 1. 2017
- Vedoucí: prof. PhDr. Marie Vítková, CSc.
- Oponent: prof. PaedDr. Miroslava Bartoňová, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasarykova univerzita
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Speciální pedagogika / Speciální pedagogika pro učitele
Práce na příbuzné téma
-
Projevy náročného a problémového chování u studentek se sníženou kognitivní schopností (lehké a středně těžké mentální postižení)
Petra NOVÁKOVÁ -
Soužití dětí s lehkým mentálním postižením s dětmi bez mentálního postižení v dětském domově
Soňa Opelková -
Přínos chráněného bydlení u osob s lehkým mentálním postižením a středně těžkým mentálním postižením
Lucie Pilařová -
Podpůrná opatření u jedinců se speciálními vzdělávacími potřebami v oblasti komunikačních nedostatků na základní škole
Lucie ŠTÍRKOVÁ -
Podpůrná opatření pro žáky se sluchovým postižením v běžných základních školách
Marta DORŇÁKOVÁ -
Podpůrná opatření pro žáky s projevy náročného chování na 1. stupni základních škol
Miroslava LOUČKOVÁ -
Role podpůrných opatření v procesu adaptace žáka s PAS na základní školu
Dominika Dvořáková -
Podpůrná opatření pro žáky s narušenou komunikační schopností
Lenka KLIMEŠOVÁ