Podpora prodeje přes sociální sítě na trhu s drogistickým zbožím – Bc. Vladimír Vala
Bc. Vladimír Vala
Diplomová práce
Podpora prodeje přes sociální sítě na trhu s drogistickým zbožím
Sales promotion via social networks in the drugstore market
Anotace:
Diplomová práce se zabývá problematikou komunikace podpory prodeje na soci-álních sítích v rámci trhu s drogistickým zbožím. První část práce se zabývá teore-tickým přehledem a vymezením hlavních pojmů a aspektů podpory prodeje a ko-munikace prostřednictvím sociálních médií a sociálních sítí. Součástí této části práce je i průzkum drogistického trhu a působení sociálních sítí ve světě i v České republice …víceAbstract:
This thesis deals with the issue of communicating using social networks in the area of drugstore product trade. First part of this work outlines theoretical over-look and defines main concepts and aspects of support and communication via social media and social networks. Survey of drugstore product trade and the influ-ence of social networks in Czech Republic and the world is a subsection of this part …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 1. 2021
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Lucie Veselá, Ph.D.
- Oponent: Marcela Kormaňáková, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Mendelova univerzita v Brně, Provozně ekonomická fakultaMendelova univerzita v Brně
Provozně ekonomická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Řízení a ekonomika obchodu
Práce na příbuzné téma
-
Is the popularity of social networking sites affecting formality in business communication? A case study of widespread usage of such social networking sites in a company in the Czech Republic
Barbora PLECHATÁ -
Profiles of selected companies on social networking sites
Knarik Armenakyan -
Restaurant business profile on social networking sites
Anna Kreneva -
UniStudy organization profile on social networking sites
Arina Troyan -
Social networking and its Impact on New Product Development within the Consumer Electronics Industry
Mathapelo Mologadi Malatji -
Social Interaction Design for Social Media: The Case of Groupthink and Aggression
Michail Tsikerdekis -
Online podpora prodeje prostřednictvím chatbotů pro generaci Y
Martina Pavličíková -
Příklady nejúspěšnějších sales promotion v sekci prodeje cukrovinek
Šárka Šrůtová