Ing. Kristýna Pelánková

Bakalářská práce

Srovnávací reklama jako nekalosoutěžní jednání

Comparative advertising as unfair competition action
Anotace:
Práce se zabývá srovnávací reklamou jako jednou z forem jednání v nekalé soutěži především z pohledu obchodního zákoníku a evropských směrnic. Zmíněna je těž historie, objasněny základní pojmy týkající se tématu a prostředky ochrany soutěžitelů i spotřebitelů.
Abstract:
This work describes comparative advertising as unfair competition act especially from the perspective of the Commercial Code and European directives
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 24. 6. 2008

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 29. 1. 2009
  • Vedoucí: JUDr. Eva Večerková, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Právnická fakulta

Masarykova univerzita

Právnická fakulta

Bakalářský studijní program / obor:
Právní specializace / Právo a podnikání