Srovnávací reklama jako nekalosoutěžní jednání – Ing. Kristýna Pelánková
Ing. Kristýna Pelánková
Bachelor's thesis
Srovnávací reklama jako nekalosoutěžní jednání
Comparative advertising as unfair competition action
Abstract:
Práce se zabývá srovnávací reklamou jako jednou z forem jednání v nekalé soutěži především z pohledu obchodního zákoníku a evropských směrnic. Zmíněna je těž historie, objasněny základní pojmy týkající se tématu a prostředky ochrany soutěžitelů i spotřebitelů.Abstract:
This work describes comparative advertising as unfair competition act especially from the perspective of the Commercial Code and European directives
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 24. 6. 2008
Identifier:
https://is.muni.cz/th/unwdc/
Thesis defence
- Date of defence: 29. 1. 2009
- Supervisor: JUDr. Eva Večerková, Ph.D.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykova univerzita, Právnická fakultaMasaryk University
Faculty of LawBachelor programme / field:
Legal Specializations / Law and Business
Theses on a related topic
-
Dobré mravy soutěže a nekalosoutěžní jednání
Jiří Cimr -
Dobré mravy v reklamě
Veronika Čížková -
Dobré mravy v reklamě
Julie POKLOPOVÁ -
Rozpor s dobrými mravy se zaměřením na korupci
Lucie Švandrlíková -
Právní rozbor generální klauzule nekalé soutěže (po novelizaci)
Jiří Hölbling -
Případy nekalé soutěže podle generální klauzule
Tereza Žáčková -
Generální klauzule
Radek Janíček -
Vybrané skutkové podstaty podle generální klauzule
Tomáš Navrátil