Marketingová strategie pro společnost DCD Publishing s.r.o. – Mgr. BcA. Natálie Pallová
Mgr. BcA. Natálie Pallová
Diplomová práce
Marketingová strategie pro společnost DCD Publishing s.r.o.
Marketing strategy for Company DCD Publishing s.r.o.
Anotace:
Tématem diplomové práce je marketingová strategie společnosti DCD Publishing s.r.o. Firma se specializuje na IT obor, který zprostředkovává klientům pomocí webových stránek a newsletterů. Práce je rozdělena na dvě části, první je teoretická a druhá je praktická. V teoretické části jsou vysvětleny jednotlivé pojmy, které následně aplikuji do části praktické. Pojmy se týkají obecného marketingu a marketingu …víceAbstract:
The topic of the Diploma Thesis is marketing strategy of DCD Publishing s.r.o. The company specializes in IT field, which is arranged to clients through websites and newsletters. The Thesis is divided into two parts, the first is theoretical and the second is practical. The theoretical part explains the individual concepts, which are later applied in the practical part. The concepts are concerned with …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 23. 4. 2022
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 22. 6. 2022
- Vedoucí: Ing. Lukáš Krabec, Ph.D.
- Oponent: Jan Chromý, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o., Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.
Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.Magisterský studijní program:
Kreativní marketing a komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Marketing a jeho strategie v kryptoměnách
Igor Zavadovský -
Knižní marketing - Návrh marketingové strategie
Nicole Urbančíková -
Marketing In Public Space Focus On Shopping Malls Marketing Strategies
Anna Klimenko -
Digitální marketing v hotelnictví a gastronomii a strategie na sociálních sítích
Ananyan Ananyan -
Strategic Marketing Plan for TCC online: What marketing strategy should the online business apply to succeed internationally?
Kathrin Decknerová -
Social media and content marketing as a part of an effective online marketing strategy
Michal Augustini -
Online marketing stratégia pre vstup firmy na zahraničný trh
Samuel Chmurovič -
Development and implementation of an online marketing strategy for the launch of a new business
Wael Hannachi
Název
Vložil
Vloženo
Práva