Kateřina SOLDÁNOVÁ
Bachelor's thesis
Marketing cestovní kanceláře
Marketing cestovní kanceláře Alexandria
Tourism agency marketing
Abstract:
Předmětem bakalářské práce ?Marketing cestovní kanceláře? je analyzování marketingo-vých nástrojů cestovní kanceláře Alexandria a navrhnout doporučení v dané oblasti. První část tvoří kapitoly, které zachycují různá teoretická východiska marketingu. Zabývá se ces-tovním ruchem, kategoriemi a jeho formami. V praktické části je představena cestovní kancelář Alexandria a to zejména její současnou marketingovou …moreAbstract:
The object of the bachelor thesis "Tourism agency marketing? is to analyze the marketing strategy of the travel agency Alexandria and make suggestions and recommendation in the given sphere of business. The first part is concerning with the different theoretical marketing approaches. It engages in tourism, categories and its forms. The practical part deals with the travel agency Alexandria, especially …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 11. 5. 2011
Identifier:
20026
Thesis defence
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
SOLDÁNOVÁ, Kateřina. Marketing cestovní kanceláře. Prostějov, 2011. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta logistiky a krizového řízení
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 11. 05. 2011
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta logistiky a krizového řízeníPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Logistics and Crisis ManagementBachelor programme / field:
Economics and Management / Logistics and Management
Theses on a related topic
-
Využití Source Engine pro vizualizaci a interakci v prostředí digitální továrny a tvorba studijních podkladů
Jiří POLCAR -
Filmový festival pracujících a jeho funkce v kulturní politice komunistického režimu
Luděk Havel -
Analýza marketingové strategie cestovní kanceláře Nev-Dama a.s.
Aneta PAULUSOVÁ -
Marketingový plán pro cestovní kancelář ČiLe s.r.o.
Lenka Sedláčková -
Marketingová strategie cestovní kanceláře Bon Ton
Natálie Švihálková -
Marketingový mix na příkladu cestovní kanceláře FEDE
Karel Buriánek -
Tvorba nabídky produktu pro cestovní kancelář na vybrané segmenty trhu
Andrea Sochorová -
Transformace cestovní agentury VS TOURS na cestovní kancelář
Helena Schmittová