Kateřina SOLDÁNOVÁ

Bachelor's thesis

Marketing cestovní kanceláře

Marketing cestovní kanceláře Alexandria

Tourism agency marketing
Abstract:
Předmětem bakalářské práce ?Marketing cestovní kanceláře? je analyzování marketingo-vých nástrojů cestovní kanceláře Alexandria a navrhnout doporučení v dané oblasti. První část tvoří kapitoly, které zachycují různá teoretická východiska marketingu. Zabývá se ces-tovním ruchem, kategoriemi a jeho formami. V praktické části je představena cestovní kancelář Alexandria a to zejména její současnou marketingovou …more
Abstract:
The object of the bachelor thesis "Tourism agency marketing? is to analyze the marketing strategy of the travel agency Alexandria and make suggestions and recommendation in the given sphere of business. The first part is concerning with the different theoretical marketing approaches. It engages in tourism, categories and its forms. The practical part deals with the travel agency Alexandria, especially …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 11. 5. 2011
Identifier: 20026

Thesis defence

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

SOLDÁNOVÁ, Kateřina. Marketing cestovní kanceláře. Prostějov, 2011. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta logistiky a krizového řízení

Full text of thesis

Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 11. 05. 2011

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta logistiky a krizového řízení
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe