Kateřina SOLDÁNOVÁ
Bakalářská práce
Marketing cestovní kanceláře
Marketing cestovní kanceláře Alexandria
Tourism agency marketing
Anotace:
Předmětem bakalářské práce ?Marketing cestovní kanceláře? je analyzování marketingo-vých nástrojů cestovní kanceláře Alexandria a navrhnout doporučení v dané oblasti. První část tvoří kapitoly, které zachycují různá teoretická východiska marketingu. Zabývá se ces-tovním ruchem, kategoriemi a jeho formami. V praktické části je představena cestovní kancelář Alexandria a to zejména její současnou marketingovou …víceAbstract:
The object of the bachelor thesis "Tourism agency marketing? is to analyze the marketing strategy of the travel agency Alexandria and make suggestions and recommendation in the given sphere of business. The first part is concerning with the different theoretical marketing approaches. It engages in tourism, categories and its forms. The practical part deals with the travel agency Alexandria, especially …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 11. 5. 2011
Identifikátor:
20026
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
SOLDÁNOVÁ, Kateřina. Marketing cestovní kanceláře. Prostějov, 2011. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta logistiky a krizového řízení
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 11. 05. 2011
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta logistiky a krizového řízeníPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta logistiky a krizového řízeníBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Logistika a management
Práce na příbuzné téma
-
Využití Source Engine pro vizualizaci a interakci v prostředí digitální továrny a tvorba studijních podkladů
Jiří POLCAR -
Filmový festival pracujících a jeho funkce v kulturní politice komunistického režimu
Luděk Havel -
Analýza marketingové strategie cestovní kanceláře Nev-Dama a.s.
Aneta PAULUSOVÁ -
Marketingový plán pro cestovní kancelář ČiLe s.r.o.
Lenka Sedláčková -
Marketingová strategie cestovní kanceláře Bon Ton
Natálie Švihálková -
Marketingový mix na příkladu cestovní kanceláře FEDE
Karel Buriánek -
Tvorba nabídky produktu pro cestovní kancelář na vybrané segmenty trhu
Andrea Sochorová -
Transformace cestovní agentury VS TOURS na cestovní kancelář
Helena Schmittová