Pavel Pivovarčík

Master's thesis

Sociální sítě jako marketingový nástroj

Social Networks as a Marketing Tool
Abstract:
Tato diplomová práce se zabývá problematikou sociálních sítí a jejich marketingových nástrojů, které jsou využívány při tvorbě placené propagace. V teoretické části je uvedena historie a trendy v oblasti online marketingu, rozbor použitých sociálních sítí a přístupy k online marketingu, včetně metod A/B testování, guerillového marketingu, CTA a kvalitativního a kvantitativního výzkumu, které jsou následně …more
Abstract:
This diploma thesis deals with the issue of social networks and their marketing tools, which are used in the creation of paid promotion. The theoretical part presents the history and trends in online marketing, analysis of social networks and approaches to online marketing, including methods of A/B testing, guerrilla marketing, CTA and qualitative and quantitative research, which are then used in the …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 2. 5. 2022

Thesis defence

  • Date of defence: 1. 6. 2022
  • Supervisor: Lucie Böhmová
  • Reader: Antonín Pavlíček

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Praze
https://vskp.vse.cz/eid/86112