Eliška Kratochvílová

Bachelor's thesis

Návrh online marketingové strategie Zámku Fryštát v Karviné

Online marketing strategy proposal for chateau Fryštát in Karviná
Abstract:
Cílem bakalářské práce je navrhnout online marketingovou strategii pro zámek Fryštát v Karviné. Teoretická část práce se zabývá definicí marketingu, vysvětlením souvisejících pojmů a popisem marketingového plánu. Dále se práce zaměřuje na specifika marketingu na internetu a na sociálních sítích a v poslední kapitole teoretické části je vymezen marketing cestovního ruchu a kulturních atraktivit. Praktická …more
Abstract:
The aim of this bachelor thesis is to devise an online marketing strategy for chateau Fryštát in Karviná. The theoretical part of this thesis deals with marketing, definitions of related terms and description of the marketing plan. The thesis also focuses on the specifications of online and social media marketing and in the last chapter of the theoretical part marketing in tourism and marketing of …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 20. 9. 2016

Thesis defence

  • Date of defence: 7. 6. 2017
  • Supervisor: Zuzana Kvítková
  • Reader: Jarmila Netková

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/69053