Návrh online marketingové strategie Zámku Fryštát v Karviné – Eliška Kratochvílová
Eliška Kratochvílová
Bachelor's thesis
Návrh online marketingové strategie Zámku Fryštát v Karviné
Online marketing strategy proposal for chateau Fryštát in Karviná
Abstract:
Cílem bakalářské práce je navrhnout online marketingovou strategii pro zámek Fryštát v Karviné. Teoretická část práce se zabývá definicí marketingu, vysvětlením souvisejících pojmů a popisem marketingového plánu. Dále se práce zaměřuje na specifika marketingu na internetu a na sociálních sítích a v poslední kapitole teoretické části je vymezen marketing cestovního ruchu a kulturních atraktivit. Praktická …moreAbstract:
The aim of this bachelor thesis is to devise an online marketing strategy for chateau Fryštát in Karviná. The theoretical part of this thesis deals with marketing, definitions of related terms and description of the marketing plan. The thesis also focuses on the specifications of online and social media marketing and in the last chapter of the theoretical part marketing in tourism and marketing of …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 20. 9. 2016
Identifier:
http://www.vse.cz/vskp/eid/69053
Thesis defence
- Date of defence: 7. 6. 2017
- Supervisor: Zuzana Kvítková
- Reader: Jarmila Netková
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/69053
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bachelor programme / field:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Cestovní ruch a regionální rozvoj
Theses on a related topic
-
Marketing a jeho strategie v kryptoměnách
Igor Zavadovský -
Knižní marketing - Návrh marketingové strategie
Nicole Urbančíková -
Marketing In Public Space Focus On Shopping Malls Marketing Strategies
Anna Klimenko -
Digitální marketing v hotelnictví a gastronomii a strategie na sociálních sítích
Ananyan Ananyan -
Strategic Marketing Plan for TCC online: What marketing strategy should the online business apply to succeed internationally?
Kathrin Decknerová -
Social media and content marketing as a part of an effective online marketing strategy
Michal Augustini -
Online marketing stratégia pre vstup firmy na zahraničný trh
Samuel Chmurovič -
Development and implementation of an online marketing strategy for the launch of a new business
Wael Hannachi