Porovnání podmínek podnikání v terciárním sektoru České republiky a v zahraničí – Bc. Jan Havič
Bc. Jan Havič
Diplomová práce
Porovnání podmínek podnikání v terciárním sektoru České republiky a v zahraničí
Comparison of business conditions in the tertiary sector in the Czech Republic and abroad
Anotace:
Předmětem práce "Porovnání podmínek podnikání v terciárním sektoru České republiky a v zahraničí" je strategická analýza dvou internetových portálů, podnikajících v segmentu e-commerce a poskytujících srovnání cen produktů internetových obchodů v České republice a na Slovensku. Teoretická část práce se zabývá rozebráním vybraných strategických analýz zaměřujících se na okolí firem a vnitřního prostředí …víceAbstract:
The subject of the thesis is "Comparison of business conditions in tertiary sector in the Czech Republic and abroad". It is a strategic analysis of two Internet portals, undertaking in the field of e-commerce and providing a comparison of different Internet shops product prices in the Czech Republic and Slovakia. The theoretical part of the thesis deals with the processing of selected strategic analyses …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 4. 5. 2015
Zveřejnit od: 4. 5. 2015
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Eliška Jirásková, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Havič, Jan. Porovnání podmínek podnikání v terciárním sektoru České republiky a v zahraničí. Liberec, 2015. diplomová práce (Ing.). TECHNICKÁ UNIVERZITA V LIBERCI. Ekonomická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 4.5.2015
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 4. 5. 2015 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: TECHNICKÁ UNIVERZITA V LIBERCI, Ekonomická fakultaTECHNICKÁ UNIVERZITA V LIBERCI
Ekonomická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika
Práce na příbuzné téma
-
Analyza marketingového mixu vybrané společnosti
Marie Suchánková -
Strategická analýza vnějšího prostředí konkrétního podniku s využitím Porterova modelu pěti sil.
Markéta Albrechtová -
Marketingová situační analýza – nedílná součást zahájení podnikání
Alexandra Gutorova -
Analýza lyžařského areálu jako podklad k rekonstrukci hotelu v lyžařském prostředí
Adam Klíma -
Strategická analýza a tvorba strategie
Markéta Žilková -
Analýza marketingových komunikačních nástrojů ve společnosti Hama s.r.o.
Tom Trepeš -
Ekonomická analýza podniku
Tereza Svobodová -
Strategická analýza vybraného podnikatelského subjektu
Jakub Jura
Název
Vložil
Vloženo
Práva