Výslovnostní styly v mluvených rozhlasových reklamních spotech – Mgr. Markéta MACOUNOVÁ
Mgr. Markéta MACOUNOVÁ
Master's thesis
Výslovnostní styly v mluvených rozhlasových reklamních spotech
Pronunciation styles in spoken advertising radio spots
Abstract:
Cílem diplomové práce je na základě odborné literatury z oblasti mluvené řeči popsat současný stav a stanovit úroveň kultivovanosti projevu vybraných rozhlasových reklamních spotů. Teoretická část práce uvádí stručný přehled poznatků z jednotlivých oblastí mluvené řeči, reklamy a rozhlasu. Těžiště práce spočívá v analýze vybraných rozhlasových reklamních spotů vysílaných v roce 2006 na celoplošných …moreAbstract:
Describe present status of talking speech and specify the level of an accomplishments spe-ech from different broadcasted advertising parts is the aim of this diploma work. Theoretic part shows a short briefing, pieces of knowledge from each part of talking spe-ech, advertising and radio. The main part of this project is about analyses selected broadcasted promotional parts cho-sen during an year 2006 …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 20. 4. 2007
Identifier:
4952
Thesis defence
- Date of defence: 29. 5. 2007
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
MACOUNOVÁ, Markéta. \textit{Výslovnostní styly v mluvených rozhlasových reklamních spotech}. Online. Master's thesis. Zlín: Tomas Bata University in Zlín, Faculty of Multimedia Communications. 2007. Available from: https://theses.cz/id/9g57qv/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
MACOUNOVÁ, Markéta. Výslovnostní styly v mluvených rozhlasových reklamních spotech. Zlín, 2007. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 18. 04. 2014
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlný text práce je k dispozici v elektronické podobě.
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Multimedia CommunicationsMaster programme / field:
Media and communication studies / Marketing communications
Theses on a related topic
-
Výslovnostní styly v textech televizních reklamních spotů
Josef KOLÁŘ -
Výslovnostní styly v mluvených televizních reklamních spotech
Barbora VJACLOVSKÁ -
Výslovnostní styly RTV reklamních spotů
Martina BARTONÍKOVÁ -
Výslovnostní styly v mluvených reklamních spotech
Jiří CHUM -
Výslovnostní styly v mluvených reklamních spotech
Tereza RYCHNOVSKÁ -
Výslovnostní styly v rozhlasových reklamních spotech
Vendula OBDRŽÁLKOVÁ -
Výslovnostní styly v mluvených televizních reklamních spotech
Petra ŠIMŮNKOVÁ -
Výslovnostní styly v mluvené reklamě Rádia Zlín
Tomáš MALÁR