Bc. Filip Štandl
Master's thesis
Zavádění nového produktu na trh
Introduction of new product to the market
Abstract:
Diplomová práce se zabývá nalezením komunikační strategie nezbytné pro úspěšné zavádění nového produktu na trh. Pro potřeby splnění hlavního cíle je provedena analýza nového produktu - strojního zařízení mobilního odrazového drtič Sandvik QI341, jehož vlastnosti jsou hlavním obsahem komunikačního sdělení. V rámci komunikační strategie je rovněž provedena segmentace trhu, nezbytná pro individuální zaměření …moreAbstract:
The thesis is finding communication strategy which is necessary for successful introduction of the new product to the market. For the purposes of fulfilling the main object of thesis is necessary to analyze the new product – mobile impact crusher Sandvik QI341, because of its characteristics are the main content of communication with customers. As a part of communication strategy is done market segmentation …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 24. 3. 2015
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/m4gdx/
Thesis defence
- Date of defence: 23. 6. 2015
- Supervisor: PhDr. Miloslav Kafka, CSc.
- Reader: Ing. Miloslav Šašek
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Master programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication
Theses on a related topic
-
Marketingová komunikace vybrané společnosti
Michaela Veiserová -
Komunikace jako klíčová aktivita a nástroj rozvoje vztahu. Metody komunikace a sledované cíle.Výzkum spojení komunikace – produkt – konkurenční výhoda – odlišení se – vztah
Jana Rendlová -
Marketingová komunikace vybraného podniku v oblasti pohostinství
Renáta Janoušková -
Marketingová komunikace vybrané politické strany
Sabina Rosecká -
Marketingová komunikace
Veronika Hájková -
Marketingová komunikace
Tomáš Kruliš -
Marketingová komunikace ve finančním podniku
Ester Jagobová -
Marketingová komunikace ve vybraném podniku
Filip HOŠINSKÝ