Vernostný program spoločnosti Accor a jeho prínosy v praxi – Bc. Deana Gieratová
Bc. Deana Gieratová
Diplomová práce
Vernostný program spoločnosti Accor a jeho prínosy v praxi
Loyalty program of Accor company and its benefits in practice
Abstract:
The main aim of master´s dissertation is to identify the weaknesses of Accor company loyalty programme named „ALL“ and proposal for improvement. The loyalty program ALL will be described in details as well as the loyalty programmes of other hotel companies chosen for this thesis. Furthermore, all the programmes will be evaluated by identical evaluating system which has been created for this purpose …víceAbstract:
Cieľom tejto diplomovej práce je identifikácia slabých stránok vernostného programu spoločnosti Accor „ALL“ a návrh možností na jeho zlepšenie. Vernostný program ALL bude detailne predstavený spolu s vybranými konkurenčnými alternatívami. Jednotlivé programy budú vyhodnotené na základe jednotného bodového systému, ktorý bol vytvorený pre tento účel. Diplomová práca je rozdelená do troch častí. V prvej …více
Jazyk práce: slovenština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 4. 2021
Identifikátor:
https://is.vsh.cz/th/l3339/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 7. 6. 2021
- Vedoucí: doc. Ing. Dagmar Jakubíková, Ph.D.
- Oponent: doc. Ing. Marie Dohnalová, CSc.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
GIERATOVÁ, Deana. \textit{Vernostný program spoločnosti Accor a jeho prínosy v praxi}. Online. Diplomová práce. Praha: University College Prague - Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o. 2021. Dostupné z: https://theses.cz/id/9g7so0/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola hotelová v PrazeVysoká škola hotelová v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Hotelnictví, cestovní ruch a marketing / Management hotelnictví a lázeňství
Práce na příbuzné téma
-
Věrnostní program podnikatelského subjektu
Petra Konečná -
Customer experience
Andrea Brayerová -
Analysis of sales and customer support in IT services
Martin Ludík -
Datamining and its exploitation for effective Loyalty Programs within company,s Business Model
Dalibor Hlava -
Věrnostní program jako klíčová součást marketingová strategie
Adriana Sadílková -
Věrnostní program jako klíčová součást marketingové strategie
Renata Pithardová -
The effectiveness of a loyalty program of a leading manufacturer of skylights.
Michaela Vlková -
Věrnostní program jako klíčová součást marketingová strategie
Daniel Rosa