Vliv nízkonákladových leteckých společností na cestovní ruch – Dana Hovorková
Dana Hovorková
Master's thesis
Vliv nízkonákladových leteckých společností na cestovní ruch
The influence of low cost airlines on tourism
Abstract:
V první kapitole je vymezen stěžejní pojem nízkonákladová letecká společnost. Historií, vznikem a postupným vývojem těchto společností a zároveň jejich charakteristikou se zabývá druhá a třetí kapitola. Následující část práce je věnována letecké dopravě a jejímu významu pro cestovní ruch. V poslední, nejobsáhlejší kapitole, je analyzován vliv letecké dopravy na cestovní ruch v České republice, a to …moreAbstract:
In the first chapter is defined the fundamental concept of low cost airlines. Second and third section is dedicaded to history, creation and sequential developement of theese carriers and as well their characteristics. Following part is attended to airline traffic and its importance for tourism. In the last most extensive section, is analysed the influence of airline industry on tousim in the Czech …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 20. 11. 2008
Identifier:
http://www.vse.cz/vskp/eid/8969
Thesis defence
- Date of defence: 19. 1. 2009
- Supervisor: Jana Valentová
- Reader: Vladimír Němec
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/8969
Vysoká škola ekonomická v Praze
Master programme / field:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Cestovní ruch
Theses on a related topic
-
Analýza marketingové strategie vybrané nízkonákladové letecké společnosti
Michaela Poláčková -
Analýza marketingové komunikace vybrané nízkonákladové letecké společnosti
Tereza Kalincová -
Dopad koronaviru na nízkonákladové letecké společnosti v Evropě
Valeria Beznosova -
Marketingová strategie a rozvoj nízkonákladové letecké společnosti Ryanair
Marie Soukupová -
Nízkonákladové letecké společnosti na českém trhu
Aneta MUCHOVÁ -
Marketingová strategie nízkonákladové letecké společnosti
Markéta Chaloupková -
Nízkonákladové letecké společnosti a rozvoj letecké dopravy v zemích středovýchodní Evropy: země V4 a případová studie Polska
Tomáš TROJAN -
Analýza nízkonákladových společností v letecké dopravě
Kamila Surová