Pojetí obsahu výuky počítačových sítí na 2. st. ZŠ v reflexi názorů a znalostí učitelů – Robert STRAKOŠ
Robert STRAKOŠ
Bachelor's thesis
Pojetí obsahu výuky počítačových sítí na 2. st. ZŠ v reflexi názorů a znalostí učitelů
Concept of teaching computer networks at primary school in the reflection of teachers' opinions and knowledge
Anotácia:
Cílem bakalářské práce je zmapovat současný stav výuky počítačových sítí a reálné možnosti její obměny dle revidovaných koncepčních dokumentů (Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání, konkrétně ve vzdělávací oblasti Informatika). V rámci této bakalářské práce bylo provedeno dotazníkové šetření o 21 otázkách. Dotazník se zabývá průzkumem, jak jsou učitelé na tyto změny připraveni a jak …viacAbstract:
The purpose of this bachelor work is to map the current state of teaching computer networks and the real possibillites of its variations according to revised conceptual documents (General educational program for the basic education, specifically in the field of Informatics). As a part of this bachelor's thesis was questionnaire survey with 21 questions. The questionnaire deals with survey, how teachers …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 8. 4. 2022
Zverejniť od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: Mgr. Bc. Libor Klubal, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
STRAKOŠ, Robert. Pojetí obsahu výuky počítačových sítí na 2. st. ZŠ v reflexi názorů a znalostí učitelů. Ostrava, 2022. bakalářská práce (Bc.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA, Pedagogická fakultaUniversity of Ostrava
Pedagogical FacultyBachelor programme / odbor:
Specialization - Pedagogy / Information and Communication Technologies in Education
Práce na příbuzné téma
-
Proměny color gradingu po nástupu digitální technologie
Benedikt Kyselka -
Digitální technologie ve výuce stavebních oborů
Martin Vavruška -
Digitální technologie ve volném čase předškolních dětí očima rodičů
Natálie Andrlíková -
Jak se využívají digitální aplikace a jiné technologie v hodinách cizích jazyků na 1. stupni ZŠ
Linda Beránková -
Digitální technologie a hudební vzdělávání na ZUŠ
Barbora Hašlerová -
Digitální technologie v životě studentů Univerzity třetího věku Masarykovy univerzity
Adéla Zajíčková -
Digitální technologie očima seniorů
Veronika Hanušová -
Digitální technologie jako součást rodinné dynamiky
Hana Staudková