Ing. Zdeněk Rys
Bachelor's thesis
Zavádění nového výrobku na trh
New product introduction on market
Abstract:
Cílem této bakalářské práce s názvem Zavádění nového výrobku na trh je návrh takového marketingového plánu, který by firmě ADC Blackfire Entertainment s.r.o. mohl pomoci zvýšit prodeje tohoto výrobku za cenu nižších nákladů souvisejících s jeho uvedením na trh. Součástí práce jsou i konkrétní návrhy řešení zjištěných problémů souvisejících s nastavenými firemními procesy a návrhy na vylepšení marketingové …moreAbstract:
The aim of this Bachelor‘s thesis called New product introduction on market is to create marketing plan, which will help ADC Blackfire Entertainment s.r.o. company to increase sales of the product and save related costs. Bachelor‘s thesis include concrete solution proposals of established problems, which will lead to internal processes change and better marketing communication with target group of …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 21. 5. 2012
Identifier:
https://is.muni.cz/th/zbk1l/
Thesis defence
- Date of defence: 26. 6. 2012
- Supervisor: doc. Ing. Alena Klapalová, Ph.D.
- Reader: Ing. Klára Kašparová, Ph.D.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakultaMasaryk University
Faculty of Economics and AdministrationBachelor programme / field:
Economy and Management / Business Management
Theses on a related topic
-
Marketingový plán ekologockého diáře Plan(t)er
Kateřina Uhlířová -
Digital marketing plan for a book using service-oriented marketing mix
Silvia Nagyová -
Marketingový plán vybraného sportovního klubu/ Marketingový plán sportovního klubu SK Kometa Prah
Viktor Mravčík -
Marketingový komunikační mix pro nově vzniklý podnik
Lukáš Sajvera -
Marketingový mix vybrané prodejny
Nela Jurygáčková -
Marketingový mix vybrané společnosti
Terezie Kowolowská -
Marketingový komunikační mix vybraného pivovaru.
Martina Lachmanová -
Marketingový mix vybrané firmy
Nikola Vavřičková