Marketing lázeňských služeb se zaměřením na Lázně Bohdaneč – Bc. Kristýna Pulčeská
Bc. Kristýna Pulčeská
Bakalářská práce
Marketing lázeňských služeb se zaměřením na Lázně Bohdaneč
Marketing in the spa industry focused on Spa Bohdaneč
Anotace:
Moje bakalářská práce se věnuje problematice marketingu lázeňských služeb. V praktické části se pak zaměřím na Lázně Bohdaneč, a.s. Téma jsem si vybrala proto, že lázně u nás jsou světoznámé a mají v Čechách dlouhou tradici. Velký rozvoj českých lázní začal v 18. století. Skutečně je možno říci, že náš lázeňský průmysl patří k nejvíce rozvinutým přinejmenším v Evropě. Hlavním účelem lázní je samozřejmě …víceAbstract:
The czech spas are world famous and have a very long history. Actually its possible to say, that our spa industry belongs to the most advanced at least within the Europe. The main purpose of spa consists in medical treatment. Many spa guests are coming to improve thein health condition after serious medical helps. But also many are coming to get better health condition, to enjoy the atmosphere etc …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 1. 2008
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/o7lue/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 8. 2. 2008
- Vedoucí: doc. Ing. František Nahodil, CSc.
- Oponent: Ing. Jana Kotěšovcová
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Řízení podniku a podnikové finance
Práce na příbuzné téma
-
Party for Sale? Political marketing in the Czech Republic in the context of Election to the Chamber of Deputies in 2013
Aleš Drahokoupil -
The Role of the Direct Marketing in IMC with the Creation of Proposal of the Particular Campaign
Valeriia Kabanova -
The Role of Direct Marketing in the CRM Strategy
Kamila Imanbayeva -
Sales Promotion as a tool of the Integrated Marketing Communication in the selected company (FMCG)
Shawky Gamal Shawky Hassan Rezk -
The application of Narrative transportation in hard luxury business marketing (online marketing) on the potential customer in the Czech Republic.
Richard Kapusta -
The marketing role in a competitive railway public transport environment in the Czech Republic
Iuliia Gabdrahimova -
Sales Promotion as a Tool of the Integrated Marketing Communication in the Selected Trade Company (FMCG)
Timur Panov -
Marketing 4.0 Comparison of Online Marketing and Communication Trends in Sustainable Fashion in the Czech Republic and in the United Kingdom
Alžběta Jílková