Společenská odpovědnost firem jako nástroj firemní konkurenceschopnosti – Ing. Jan Vaic
Ing. Jan Vaic
Bakalářská práce
Společenská odpovědnost firem jako nástroj firemní konkurenceschopnosti
Corporate social responsibility as a tool of a competitive avantage
Anotace:
Bakalářská práce se věnuje konceptu společenské odpovědnosti firem a jejímu uplatňování v ČR a ve světě. V souvislosti s tímto konceptem se vynořují nejen výhody plynoucí z jejího uplatňování, ale i argumenty druhé strany, tj. odpůrců konceptu společenské odpovědnosti. Práce mapuje také přístup energetické Skupiny ČEZ ke společenské odpovědnosti, rovněž její praktické aplikování. Jedním z prioritních …víceAbstract:
The bachelor thesis deals with the corporate social responsibility and its application in the Czech Republic and abroad. In connection with this concept, not only benefits resulting from its application are emerging, but also arguments coming from the other side, from the side of opponents of the CSR concept. The work is mapping the attitude of the power CEZ Group toward the CSR, but also the practical …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 16. 4. 2010
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/r34a7/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 14. 6. 2010
- Vedoucí: Ing. Vilém Kunz, Ph.D.
- Oponent: Ing. Lenka Sedláčková
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Účinnost CSR (Corporate Social Responsibility) projektů v marketingové komunikaci firem
Adéla Šlajchová -
Corporate social responsibility and its role in the public relations
Nelli Darbinyan -
Corporate social responsibility and its role in the public relations
Darina Khomenko -
Corporate social responsibility and its effectiveness for competitiveness of business
Iuliia Vasilenko -
Corporate social responsibility and its role in the public relations
Ekaterina Sukhova -
Modern Corporate Social Responsibility
Nazerke Kalniyazova -
Péče o zaměstnance jako součást Corporate Social Responsibility na příkladu organizace Škoda Auto, a. s.
Lenka Ječná -
Corporate social responsibility and business competitiveness
Dijana Drinčić