Firemní identita ve společnosti FERMAT CZ s.r.o. – Bc. Kateřina Pavuková
Bc. Kateřina Pavuková
Diplomová práce
Firemní identita ve společnosti FERMAT CZ s.r.o.
Corporate identity of the company FERMAT CZ s.r.o.
Anotace:
Tématem diplomové práce je představit oblast firemní identity. První část práce se zabývá teoretickými východisky, které se dotýkají tématu firemní identity, věnuje se rozboru jednotlivých literárních pramenů a poznatky shrnuje do uceleného teoretického přehledu. Dále navazuje část analytická, jejíž výsledkem je zhodnocení stavu firemní identity ve společnosti FERMAT CZ s.r.o., identifikování slabých …víceAbstract:
The theme of this thesis is to introduce the subject of corporate identity. The first part concentrates on theoretical concepts related to the topic of corporate identity. It analyzes related scientific literature and summarizes the existing findings into a coherent theoretical overview. The following analytical part presents the results of evaluation of the corporate identity of FERMAT CZ, identifying …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 4. 2016
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/ct910/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 6. 6. 2016
- Vedoucí: Mgr. Miloslava Kykalová
- Oponent: Ing. Pavel Klička
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Magnitude of corporate communication with media
Hazal Yildiz -
Magnitude of corporate communication with media
Yury Kositsyn -
Budování corporate identity pomocí nástrojů marketingové komunikace
Klára Pokutová -
Corporate Identity und interne Betriebskommunikation. Eine Analyse am Beispiel von Ideal Automotive, s.r.o.
Matěj Klinka -
Budování corporate identity pomocí nástrojů marketingové komunikace
David Vincenc -
Vývoj Corporate Designu ve společnosti Baťa
Monika Masojídková -
Corporate identity jako nástroj efektivního PR vybraného subjektu
Martina Vítů -
Budování corporate identity pomocí nástrojů marketingové komunikace
Klára Pokutová