Firemní identita ve společnosti FERMAT CZ s.r.o. – Bc. Kateřina Pavuková
Bc. Kateřina Pavuková
Master's thesis
Firemní identita ve společnosti FERMAT CZ s.r.o.
Corporate identity of the company FERMAT CZ s.r.o.
Abstract:
Tématem diplomové práce je představit oblast firemní identity. První část práce se zabývá teoretickými východisky, které se dotýkají tématu firemní identity, věnuje se rozboru jednotlivých literárních pramenů a poznatky shrnuje do uceleného teoretického přehledu. Dále navazuje část analytická, jejíž výsledkem je zhodnocení stavu firemní identity ve společnosti FERMAT CZ s.r.o., identifikování slabých …moreAbstract:
The theme of this thesis is to introduce the subject of corporate identity. The first part concentrates on theoretical concepts related to the topic of corporate identity. It analyzes related scientific literature and summarizes the existing findings into a coherent theoretical overview. The following analytical part presents the results of evaluation of the corporate identity of FERMAT CZ, identifying …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 29. 4. 2016
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/ct910/
Thesis defence
- Date of defence: 6. 6. 2016
- Supervisor: Mgr. Miloslava Kykalová
- Reader: Ing. Pavel Klička
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Master programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication
Theses on a related topic
-
Magnitude of corporate communication with media
Yury Kositsyn -
Magnitude of corporate communication with media
Hazal Yildiz -
Budování corporate identity pomocí nástrojů marketingové komunikace
Klára Pokutová -
Corporate Identity und interne Betriebskommunikation. Eine Analyse am Beispiel von Ideal Automotive, s.r.o.
Matěj Klinka -
Budování corporate identity pomocí nástrojů marketingové komunikace
David Vincenc -
Vývoj Corporate Designu ve společnosti Baťa
Monika Masojídková -
Corporate identity jako nástroj efektivního PR vybraného subjektu
Martina Vítů -
Budování corporate identity pomocí nástrojů marketingové komunikace
Klára Pokutová