Petr GRIMM
Bachelor's thesis
Vývoj mobilní herní aplikace v prostředí Unity
Development of a multiplatform mobile game application in Unity framework
Abstract:
Cílem práce je vytvořit 3D multiplatformní hru pro mobilní zařízení. Vývoj probíhá v herním enginu Unity, pomocí objektově orientovaného jazyka C-Sharp. Hra je ve stylu věžovek, kdy hráč musí uchránit poklad.Abstract:
This bachelor thesis focuses on the development of a mobile game application on the Android platform in the Unity 3D development framework with a usage of programming language C sharp. This thesis describes individual elements of a Unity 3D development framework, add-ons that can be obtained in the Unity Asset Store and usage of those add-ons during the development. It also describes the Software Development …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 13. 4. 2019
Thesis defence
- Supervisor: Mgr. Radim Remeš
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
GRIMM, Petr. \textit{Vývoj mobilní herní aplikace v prostředí Unity}. Online. Bachelor's thesis. České Budějovice: University of South Bohemia in České Budějovice, Faculty of Economics. 2019. Available from: https://theses.cz/id/9h352m/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
GRIMM, Petr. Vývoj mobilní herní aplikace v prostředí Unity. Č. Budějovice, 2019. bakalářská práce (Bc.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Ekonomická fakulta
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH, Ekonomická fakultaUNIVERSITY OF SOUTH BOHEMIA IN ČESKÉ BUDĚJOVICE
Faculty of EconomicsBachelor programme / field:
System Engineering and Informatics / Economic Informatics
Theses on a related topic
-
Využívání open source herních engine k tvorbě her
Jakub Snášel -
Herní 3D engine v MonoGame
Martin Vodák -
Koncepce a použití frameworku Monogame a knihovny Farseer Physics Engine
Antonín Pražský -
Framework Unreal Editor – jeho vlastnosti a použití pro tvorbu 2D hry
Zbyněk Zelinka -
Vývoj hry v Unity 3D
Martin Hotovec -
3D hra v engine Unity 3D
Jan Krejčí -
Vyvoj pixel art 2D hry v Unity
Dmitriy Shemet -
FPS hra v Unity Engine
Tomáš HÖPFLER
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights