Měření spokojenosti zákazníků se službami fitness centra – Vilma Špinarová
Vilma Špinarová
Bakalářská práce
Měření spokojenosti zákazníků se službami fitness centra
Customer Satisfaction Measurement with Services of Fitness Centre
Anotace:
Tématem bakalářské práce je měření spokojenosti zákazníků se službami fitness centra. Hlavním cílem práce je zjištění úrovně spokojenosti zákazníků s poskytovanými službami Lu-Ka Fitness clubu se sídlem v Novém Jičíně a na základě identifikace důvodů nespokojenosti navrhnout doporučení na zlepšení. Data potřebná pro analyzování byla získávána pomocí dotazníkového šetření a následně zpracována v programech …víceAbstract:
The aim of this bachelor’s thesis is the measurement of customer satisfaction with fitness centre services. The main goal of the thesis is the research of customer satisfaction level with the provided services of Lu-Ka Fitness club in Nový Jičín and on the basis of identifying reasons for dissatisfaction, to propose recommendations for improvement.The data necessary for such analysis were collected …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 11. 5. 2018
Identifikátor:
http://hdl.handle.net/10084/127824
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 4. 6. 2018
- Vedoucí: Jana Valečková
- Oponent: Vojtěch Spáčil
Citační záznam
Plný text práce
Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS) se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: VŠB - Technická univerzita OstravaVŠB - Technická univerzita Ostrava
Ekonomická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketing a obchod
Práce na příbuzné téma
-
Satisfaction and motivation of employees in the Czech and Foreign Company
Vladimíra Olivia Gáborová -
Analysis of Customer Satisfaction in Czech Teahouses
Diana Korosteleva -
Úroveň sociálních služeb pro osoby se zdravotním postižením na místní úrovni
Jitka Radiměřská -
Úroveň poskytovaných sociálních služeb v Olomouckém kraji v oblasti duševního zdraví v souvislosti s probíhající reformou psychiatrické péče
Jaroslav Hudský -
Úroveň kvality poskytovaných služeb v nízkoprahových zařízeních pro děti a mládež z pohledu sociálních pracovníků
Patrik PRAIS -
Zvýšení standardu ubytování a zlepšení úrovně poskytovaných služeb vybudováním moderního hotelu za přispění ESIF
Jan Peřinka -
Úroveň sociálních služeb v Domově seniorů Havířov
Brunowski Brunowski -
Zaměstnanci a problematika lidských zdrojů jako faktor, který ovlivňuje kvalitu a úroveň poskytovaných služeb v hotelu
Pavel Žďárský