Návrh marketingové strategie City Hotel Brno – Bc. Debora Hotárková
Bc. Debora Hotárková
Bakalářská práce
Návrh marketingové strategie City Hotel Brno
Marketing strategy proposal for the City Hotel Brno
Anotace:
V první části mé bakalářské práce jsou uvedeny základní marketingové nástroje a hlavní teoretické poznatky, jejichž praktické uplatnění je popsáno v praktické části práce. Tyto znalosti jsem následně také využila při tvorbě návrhové části. V praktické tedy druhé části jsem se zabývala současným a budoucím stavem hotelu. Také jsem v této kapitole využila PEST analýzu a SWOT analýzu. Na základě zjištěných …víceAbstract:
In the first part of my bachelor thesis are mentioned basic marketing tools and main theoretical knowledge, whose practical application is described in the practical part of the thesis. I also used this knowledge to create the design part. So in the practical part I dealt with the current and future status of the hotel. I also used PEST analysis and SWOT analysis in this chapter. Based on the results …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 25. 4. 2019
Identifikátor:
https://is.vsh.cz/th/lo6r9/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 4. 6. 2019
- Vedoucí: Ing. Štěpán Chalupa
- Oponent: PhDr. Marek Merhaut, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
HOTÁRKOVÁ, Debora. \textit{Návrh marketingové strategie City Hotel Brno}. Online. Bakalářská práce. Praha: University College Prague - Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o. 2019. Dostupné z: https://theses.cz/id/9h85xo/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola hotelová v PrazeVysoká škola hotelová v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Gastronomie, hotelnictví a turismus / Hotelnictví
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová strategie jako základ komunikační strategie Městské knihovny Frýdek-Místek, příspěvkové organizace
Pavel Machala -
Marketingová strategie jako základ efektivní komunikační strategie organizace
Sylva Dokoupilová -
Marketingová strategie vybraného podniku
Sára Maršálová -
Marketingová strategie zvoleného podniku
Klára Vitoušková -
Marketingová strategie firmy v oblasti realitních služeb
Marie Neubauerová -
Marketingová strategie vybraného podniku
Hana Báborová -
Marketingová strategie společnosti Invia.cz, a.s.
Ondřej Mikšík -
Marketingová strategie vybraného podniku
Natálie Korkešová