Bc. Debora Hotárková

Bakalářská práce

Návrh marketingové strategie City Hotel Brno

Marketing strategy proposal for the City Hotel Brno
Anotace:
V první části mé bakalářské práce jsou uvedeny základní marketingové nástroje a hlavní teoretické poznatky, jejichž praktické uplatnění je popsáno v praktické části práce. Tyto znalosti jsem následně také využila při tvorbě návrhové části. V praktické tedy druhé části jsem se zabývala současným a budoucím stavem hotelu. Také jsem v této kapitole využila PEST analýzu a SWOT analýzu. Na základě zjištěných …více
Abstract:
In the first part of my bachelor thesis are mentioned basic marketing tools and main theoretical knowledge, whose practical application is described in the practical part of the thesis. I also used this knowledge to create the design part. So in the practical part I dealt with the current and future status of the hotel. I also used PEST analysis and SWOT analysis in this chapter. Based on the results …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 25. 4. 2019
Identifikátor: https://is.vsh.cz/th/lo6r9/

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 4. 6. 2019
  • Vedoucí: Ing. Štěpán Chalupa
  • Oponent: PhDr. Marek Merhaut, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola hotelová v Praze

Vysoká škola hotelová v Praze

Bakalářský studijní program / obor:
Gastronomie, hotelnictví a turismus / Hotelnictví