Bc. Debora Hotárková

Bachelor's thesis

Návrh marketingové strategie City Hotel Brno

Marketing strategy proposal for the City Hotel Brno
Abstract:
V první části mé bakalářské práce jsou uvedeny základní marketingové nástroje a hlavní teoretické poznatky, jejichž praktické uplatnění je popsáno v praktické části práce. Tyto znalosti jsem následně také využila při tvorbě návrhové části. V praktické tedy druhé části jsem se zabývala současným a budoucím stavem hotelu. Také jsem v této kapitole využila PEST analýzu a SWOT analýzu. Na základě zjištěných …more
Abstract:
In the first part of my bachelor thesis are mentioned basic marketing tools and main theoretical knowledge, whose practical application is described in the practical part of the thesis. I also used this knowledge to create the design part. So in the practical part I dealt with the current and future status of the hotel. I also used PEST analysis and SWOT analysis in this chapter. Based on the results …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 25. 4. 2019

Thesis defence

  • Date of defence: 4. 6. 2019
  • Supervisor: Ing. Štěpán Chalupa
  • Reader: PhDr. Marek Merhaut, Ph.D.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola hotelová v Praze

Institute of Hospitality Management in Prague

Bachelor programme / field:
Gastronomy, Hotel Management and Tourism / Hospitality Management (Study in Czech)