Návrh marketingové strategie City Hotel Brno – Bc. Debora Hotárková
Bc. Debora Hotárková
Bachelor's thesis
Návrh marketingové strategie City Hotel Brno
Marketing strategy proposal for the City Hotel Brno
Abstract:
V první části mé bakalářské práce jsou uvedeny základní marketingové nástroje a hlavní teoretické poznatky, jejichž praktické uplatnění je popsáno v praktické části práce. Tyto znalosti jsem následně také využila při tvorbě návrhové části. V praktické tedy druhé části jsem se zabývala současným a budoucím stavem hotelu. Také jsem v této kapitole využila PEST analýzu a SWOT analýzu. Na základě zjištěných …moreAbstract:
In the first part of my bachelor thesis are mentioned basic marketing tools and main theoretical knowledge, whose practical application is described in the practical part of the thesis. I also used this knowledge to create the design part. So in the practical part I dealt with the current and future status of the hotel. I also used PEST analysis and SWOT analysis in this chapter. Based on the results …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 25. 4. 2019
Identifier:
https://is.vsh.cz/th/lo6r9/
Thesis defence
- Date of defence: 4. 6. 2019
- Supervisor: Ing. Štěpán Chalupa
- Reader: PhDr. Marek Merhaut, Ph.D.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola hotelová v PrazeInstitute of Hospitality Management in Prague
Bachelor programme / field:
Gastronomy, Hotel Management and Tourism / Hospitality Management (Study in Czech)
Theses on a related topic
-
Marketingová strategie jako základ komunikační strategie Městské knihovny Frýdek-Místek, příspěvkové organizace
Pavel Machala -
Marketingová strategie jako základ efektivní komunikační strategie organizace
Sylva Dokoupilová -
Marketingová strategie vybraného podniku
Sára Maršálová -
Marketingová strategie zvoleného podniku
Klára Vitoušková -
Marketingová strategie firmy v oblasti realitních služeb
Marie Neubauerová -
Marketingová strategie vybraného podniku
Hana Báborová -
Marketingová strategie společnosti Invia.cz, a.s.
Ondřej Mikšík -
Marketingová strategie vybraného podniku
Natálie Korkešová