Nahota a erotické motivy v české reklamě od roku 1990 – Mgr. Lucie DUBOVÁ
Mgr. Lucie DUBOVÁ
Bakalářská práce
Nahota a erotické motivy v české reklamě od roku 1990
Nudity and erotic motives in Czech advertising since 1990
Anotace:
Práce zachycuje postavu muže a ženy v době socialismu, jak lidé v té době přistupovali k samotnému tématu sexu. Jaký vliv měl režim na chování lidí a líčí reklamu samotnou. Zachycuje erotiku a nahotu v dnešní reklamě. Jak chápou cílové skupiny postavu muže a ženy v reklamě, jejich charakteristiky, charaktery. Ukazuje erotiku a nahotu v jednotlivých médiích a líčí i pohled z hlediska sexismu, genderu …víceAbstract:
The thesis shows a role of a man and a woman in the period of socialism, people{\crq}s attitude to sex theme and the regime influence on people{\crq}s behavior and portrays advertising itself. It shows erotic and nudity in today{\crq}s advertising. How target groups understand the role of a man and a woman in advertising, sexuality and erotic. It describes prototypes of man and woman in advertising …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 6. 5. 2005
Zveřejnit od: 6. 5. 2005
Identifikátor:
520
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 23. 5. 2005
Citační záznam
Jak správně citovat práci
DUBOVÁ, Lucie. Nahota a erotické motivy v české reklamě od roku 1990. Zlín, 2005. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 06. 05. 2005
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 6. 5. 2005 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlný text práce je k dispozici v elektronické podobě.
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta multimediálních komunikacíBakalářský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Návrh reklamní kampaně pro společnost CrossCafe s. r. o. (outdoorová reklama)
Jana Englmaierová -
Outdoorová reklama a její působení na lidi
Jan Zigler -
Kdo jsou muži, kupující sex? Sociální identita norníka
Zuzana Lenhartová