Fotografie jako výtvarný prostředek komunikace dětí z mateřských škol. – Michala MARTINOVÁ
Michala MARTINOVÁ
Bachelor's thesis
Fotografie jako výtvarný prostředek komunikace dětí z mateřských škol.
Photography as an art medium of communication of kindergarten children.
Anotácia:
Anotace Tématem bakalářské práce je využití fotografie jako výtvarného prostředku komunikace dětí z mateřských škol. Teoretická část je zaměřena na vývoj fotografie a její nejvýznamnější tvůrce ve světovém a českém výtvarném umění. V další části jsou popsané základní výtvarné techniky, které lze kombinovat v práci s fotografiemi v mateřské škole. Praktická část bakalářské práce obsahuje konkrétní témata …viacAbstract:
Annotation The theme of the thesis is the use of photography as an artistic means of communication of nursery school children. The theoretical part is focused on the development of photography and its most important creators in the world and Czech art. The next section describes the basic art techniques that can be combined in working with photos in kindergarten. The practical part contains specific …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 4. 2016
Zverejniť od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: Mgr. Lenka Minaříková
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
MARTINOVÁ, Michala. \textit{Fotografie jako výtvarný prostředek komunikace dětí z mateřských škol.}. Online. Bakalárska práca. Ústí nad Labem: Univerzita Jana Evangelisty Purkyně v Ústí nad Labem, Faculty of Education. 2016. Dostupné z: https://theses.cz/id/9hj1xp/.
Jak správně citovat práci
MARTINOVÁ, Michala. Fotografie jako výtvarný prostředek komunikace dětí z mateřských škol.. Ústí nad Labem, 2016. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Pedagogická fakultaJAN EVANGELISTA PURKYNĚ UNIVERSITY IN ÚSTÍ NAD LABEM
Faculty of EducationBachelor programme / odbor:
Specialization in Education / Teaching in Pre-schools
Práce na příbuzné téma
-
Voda jako výtvarný prostředek ve výtvarné výchově na 1. stupni základních škol.
Lucie HEJČOVÁ -
Světlo jako výtvarný prostředek v oborové praxi v českém a rakouském prostředí
Nikola ŠVECOVÁ -
Desková hra jako prostředek výtvarné výchovy
Viktorie Odehnalová -
Výtvarný projev jako prostředek rozvoje psychomotoriky u předškolních dětí
Šárka Ducháčková -
Výtvarná činnost jako prostředek aktivizace seniorů
Hana Horáčková -
Loutka mezi divadlem, filmem a televizí - Výtvarný jazyk filmů a televizních pořadů s divadelní loutkou 1950-2020
Pavel Jirásek -
Slova v prostoru: Rozhraní vizuální a objektové poesie
Jana OTIPKOVÁ -
Fotografie versus malba: otázka estetické hodnoty
František Ponzer